Leverings- og forsendelsesomkostninger


Palm Trees - DenHængekøje.dk

Levering


Hvad er leveringsomkostningerne for min ordre?

⚠️ Update: Vi sender altid din ordre samme arbejdsdag. Leveringsselskaberne gør også deres yderste. På grund af leveringsselskabernes enorme arbejdsbyrde kan der imidlertid være en forsinkelse. Især for store kasser (hængekøjestativ) skal du tage en forsinkelse i betragtning.

Send os en e-mail, hvis der ikke er fundet nogen levering efter 5 dage + normal leveringstid.

Leveringstid* Forsendelsesomkostninger* Returomkostninger *
  • Belgien
1 dag Gratis Gratis
  • Luxemborg
1 dag Gratis Gratis
  • Holland
1 dag Gratis Gratis
  • Tyskland
1-2 dage Gratis Gratis
  • Østrig
2 dage Gratis Gratis
  • Danmark
2 dage Gratis Gratis
  • Tjekkiet
2-3 dage Gratis Gratis
  • Frankrig
2-3 dage Gratis Gratis
  • Italien
2-3 dage Gratis Gratis
  • Polen
2-3 dage Gratis Gratis
  • Spanien
2-3 dage Gratis Gratis
  • Storbritannien         
2-3 dage                           Gratis                          Gratis                    
  • Norge
2-4 dage Gratis Gratis
  • Sverige
2-4 dage Gratis Gratis
  • Schweiz
2-4 dage Gratis Gratis
  • Irland
3-4 dage Gratis Gratis
  • Portugal
3-4 dage Gratis Gratis
  • Finland
3-5 dage Gratis Gratis
  • Bulgarien / Kroatien / Estland / Grækenland / Ungarn / Letland / Litauen / Rumænien / Slovakiet / Slovenien
3-7 dage 279 kr 279 kr

*Leveringstid: Under forudsætning af normal travlhed hos vores speditører.

*Forsendelsesomkostninger: Ordrer, med en værdi over 200 kr, sendes gratis. Ellers koster det 49 kr.

*Returomkostninger: Ordrer, med en værdi på over 200 kr, kan returneres gratis. Ellers koster det 49 kr.



Hvornår vil min ordre blive leveret?

Hvis du har afgivet din ordre og betalt på hverdage inden kl. 16:00, behandler vi din ordre samme dag og afleverer den til transportøren. For leveringstider pr. land se listen ovenfor.

Har du valgt betaling via bankoverførsel? Så overdrages din ordre, når betalingen er modtaget. Normalt tager dette 1 til 3 dage.

Du modtager sporingskoden via e-mail. Når din ordre er blevet scannet i det første sorteringscenter, bliver sporingskoden aktiv. Normalt er dette efter kl. 20:00 på hverdage.



Hvordan ser jeg, om et produkt er på lager?

Lagerstatus er angivet på produktsiden. Hvis produktet ikke er på lager, modtager du en ekstra besked på indkøbsvognens skærm.



Hvad sker der, når jeg bestiller flere produkter med forskellige leveringstider?

Vi venter, indtil ordren er komplet, så vi kan sende den til dig på én gang. Hvis du foretrækker at modtage et produkt tidligere, skal du afgive to separate ordrer.



Hvem leverer min ordre?

Næsten alle leverancer udføres af DPD og GLS. De vil levere din ordre i løbet af dagen til den leveringsadresse, du har angivet.

Hvis du har problemer med leveringen, bedes du kontakte transportøren direkte eller kontakte vores kundeservice .

DPDDPD / PostNord DK: Besøg websted, ring 070 70 70 30

GLSGLS DK: Besøg websted, ring 076 33 11 11



Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme under levering?

Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, leverer transportøren din pakke til den nærmeste pakkeshop eller kommer igen dagen efter.

En meddelelse i din (e-) postkasse eller på siden til sporingskoder angiver, i hvilken pakkeshop din pakke er blevet efterladt, eller at de kommer igen næste dag.

Du er ansvarlig for at afhente din pakke til tiden i pakkeshoppen. Hvis du ikke afhenter pakken inden for fem dage, returneres den til os. Vi vil derefter trække 49 kr fra det beløb, der skal refunderes.



Kan jeg arrangere en leveringstid?

Desværre er det ikke muligt for os at arrangere en leveringstid. Vi er fuldstændig afhængige af transportøren og køreruten.

I de fleste tilfælde vil du modtage et tidsrum for, hvornår de kommer forbi. Det er også muligt at give nye instruktioner på det tidspunkt. Såsom afleveringstilladelse eller levering til en pakkeshop.

Hvis du giver tilladelse til aflevering, er du ansvarlig for pakken. Du kan ikke holde os eller transportøren ansvarlig for manglende, stjålne eller våde pakker.



Kan min ordre sendes direkte til en pakkeshop?

Det er muligt. Vælg "Pakkeshop-levering" i kassen som forsendelsesmetode. Du vil se et kort med pakkeshops omkring den adresse, du har indtastet. Klik på billedet af den ønskede pakkeshop, og klik derefter på 'Vælg dette afhentningssted'. Dataene vises på skærmen Kasse, og du kan fuldføre ordren yderligere.

Forsendelsesadressen forbliver uændret på vores ordrebekræftelse, men adressen på pakkeshoppen er angivet på sporingskoden.

Du er ansvarlig for at afhente din pakke til tiden i pakkeshoppen. Hvis du ikke afhenter pakken inden for fem dage, returneres den til os. Vi vil derefter trække 49 kr fra det beløb, der skal refunderes.

Nogle pakkeshops lukker i ferieperioderne. Det er derfor muligt, at en pakkeshop ikke længere er aktiv på afsendelsestidspunktet. Vi sender derefter automatisk pakken til din hjemmeadresse.



Min pakke er ikke blevet scannet i flere dage?

Tjek din e-mail- og spam-mappe for at se, om transportøren har bedt dig om nye leveringsinstruktioner.

Vi sender altid din ordre samme arbejdsdag. Nogle gange scannes pakken ikke samme dag, men kun få dage senere i destinationslandet.

Det er godt at vide, at hængekøjesæsonen falder sammen med forårets højdepunkt og ferieperioden. Om foråret har transportørerne ekstra travlt på grund af de mange store haveartikler, der bestilles. Der er simpelthen mindre plads i en varevogn. Selv om sommeren, hvor budchaufførerne holder deres velfortjente ferie, er det kompliceret for transportørerne at gennemføre planlægningen. Dette kan forsinke din pakke.

Send os kun en e-mail, hvis der stadig ikke er nogen ny scanning efter 5 dage.



Min pakke er blevet leveret, men jeg har ikke modtaget noget?

Det sker nogle gange, at du modtager en e-mail om, at pakken er leveret, men at du ikke har modtaget noget.

Officielt skal du som modtager altid skrive under. I praksis ønsker leverancerne nogle gange at vælge en anden løsning og giver ikke altid denne korrekt videre.

Gå gennem følgende trin:

  • Tjek din e-mail- og spam-mappe for at se, om udbyderen har sendt dig yderligere oplysninger.
  • Tjek, om pakken ikke er blevet returneret og er blevet leveret til os i Holland (retur).*
  • Tjek din postkasse for pakken eller en besked fra transportøren.
  • Se dig omkring i huset for at se, om pakken ikke har været placeret under en carport eller i et åbent skur.
  • Spørg dine familiemedlemmer, om de tilfældigvis modtog pakken.
  • Spørg dine naboer, om de har modtaget pakken.

Hvis ovenstående ikke er tilfældet, skal du først kontakte operatøren. Ofte kan de hjælpe dig med det samme. For eksempel har de GPS-placeringen, hvor status er blevet ændret af leveringspersonen.

DPDDPD / PostNord DK: Besøg websted, ring 070 70 70 30

GLSGLS DK: Besøg websted, ring 076 33 11 11

Kan transportøren ikke hjælpe dig yderligere? Kontakt venligst vores kundeservice på.

Er pakken virkelig tabt? Så vil transportøren altid bede dig om at udfylde og underskrive følgende formular, så de kan starte en officiel undersøgelse: downloadformular. Du kan allerede nu sende den udfyldte formular, så vi kan handle hurtigere.

* Er pakken blevet returneret til os? Vi overfører automatisk pengene tilbage til din konto inden for 10 dage, du modtager en mail fra os om dette. Du kan også sende os en e-mail med instruktioner til at sende pakken igen.



Palm Trees - DenHængekøje.dk

Afhentning


Hvor er DenHængekøje.dk beliggende?

Vi er placeret i Dedemsvaart. Det er i den østlige del af Holland. Vores nøjagtige adresse er:

DenHængekøje.dk
Fahrenheitstraat 5
7701 BV Dedemsvaart
Holland



Hvad er jeres åbningstider?

Vi har åbent på hverdage (mandag til fredag) fra 09:00 - 17:00.

Inden du besøger os, bedes du kontakte kundeservice først, fordi vi nogle gange har meget travlt eller er midlertidigt fraværende.



Er det muligt at betale ved afhentning af ordren?

Ja det er muligt at betale kontant. Vi har ikke en hæveautomat, men du kan hæve penge i bymidten.



Kan jeg også først se og prøve produkterne?

Vi har ikke alle vores produkter udstillet. Men vi har alle hængekøjer, hængekøjestole, stativer og andre produkter på lager, så du kan prøve næsten alle hængekøjer og hængekøjestole!

Tip: kom kun og prøv hængekøjen, hvis du er godt udhvilet. Du ville ikke være den første, der er faldet i søvn i en af hængekøjerne!


Har du spørgsmål om dette produkt?

Frida Madsen

Ring til Hængekøjer-hotline