Returnerer og garanterer


Palm Trees - DenHængekøje.dk

Returnering


Kan jeg returnere min ordre?

Hvis du ikke er 100 % tilfreds med dit køb, kan du returnere købet til os 365 dage efter modtagelse. I denne periode kan du returnere ordren ubeskadiget, så tæt på den originale stand som muligt og om muligt i den originale emballage.

Produktet skal være ubeskadiget og ubrugt. Hvis produktet er beskadiget eller brugt, kan vi opkræve de fulde omkostninger.

Du bør folde en hængekøje eller hængestol pænt sammen og lægge den i opbevaringsposen, hvis den findes. Du modtog produktet pænt, vi vil også have det pænt tilbage. Hvis vi selv skal folde hængekøjen eller hængestolen sammen og/eller lægge den i opbevaringsposen, opkræver vi 75 DKK. Hvis produktet er snavset, opkræver vi 50% af detailprisen.



Kan jeg bytte min ordre?

Desværre er det ikke muligt at afvikle returneringen med en ny ordre. Vi refunderer altid beløbet.

Vil du gerne modtage et andet produkt med det samme? Så bestil og betal det nye produkt direkte i vores webshop.



Hvad er returneringsomkostningerne?

EU countries0 kr returneringsomkostninger for ordrer over 200 kr *

EU countries49 kr returneringsomkostninger for ordrer under 200 kr *


I tilfælde af delvis returnering opkræver vi dig for returneringsomkostningerne, hvis det samlede beløb for produkterne, der beholdes efter returneringen, er mindre end 200 kr.

* Ovennævnte returneringsomkostninger gælder kun, hvis du følger vores returneringsprocedure som angivet under "Hvordan returnerer jeg min ordre?". Returmærket kan oprettes gratis, vi trækker ovennævnte omkostninger fra det beløb, der skal refunderes.

Hvis du returnerer et produkt på eget initiativ til vores returneringsadresse, er de direkte omkostninger ved returnering af produktet for egen regning.



Kan jeg returnere min ordre når som helst?

Du har en refleksionsperiode på 365 dage hos os. Når du har oplyst, at du afbestiller dit køb bedes du returnere produktet inden for højst 14 dage.

Reflektionstiden udløber 365 dage efter den dag, hvor du eller en tredjepart udpeget af dig (ikke transportøren) fysisk har erhvervet produktet. Retten til refusion udløber efter 365 dage, hvorefter garantiperioden på et år træder i kraft.

Produktet skal være ubeskadiget og ubrugt. Hvis produktet er beskadiget eller brugt, kan vi opkræve de fulde omkostninger.

Du bør folde en hængekøje eller hængestol pænt sammen og lægge den i opbevaringsposen, hvis den findes. Du modtog produktet pænt, vi vil også have det pænt tilbage. Hvis vi selv skal folde hængekøjen eller hængestolen sammen og/eller lægge den i opbevaringsposen, opkræver vi 75 DKK. Hvis produktet er snavset, opkræver vi 50% af detailprisen.



Hvordan returnerer jeg min ordre?

Du kan anmode om et returmærke via nedenstående link:

EU countries EU-lande: Anmod om et EU-returmærke.

Norway Norge: Anmod om et NO-returmærke.

United Kingdom Storbritannien: Anmod om et UK-returmærke.

Switzerland Schweiz: Anmod om et CH-returmærke.

Returnerer du en forsendelse fra Schweiz? Sæt både returlabel og tolddokumenter (3x) på ydersiden af pakken.


Sørg for at pakke det sikkert ind: du er juridisk ansvarlig for returforsendelsen og dens emballage. Brug derfor robust emballage og tilstrækkeligt med tape. Hvis produktet ikke er godt pakket ind, kan der opstå skader. Hvis vi ikke kan sælge produktet som nyt, opkræves du eventuelt.



Kan pakkeshoppen nægte min returnering?

Ikke alle pakkeshops tager imod store pakker. Hvis du ønsker at returnere en stor pakke med vores returneringsløsning, og den bliver nægtet af pakkeshoppen, skal du finde dig en anden pakkeshop.

Vores erfaring er, at dette næsten aldrig sker, kun nogle gange med returnering af vores største hængekøjestativer.

Du kan altid vælge at returnere en sådan pakke på eget initiativ. De direkte omkostninger ved selv at returnere pakken er dog for egen regning.



Kan I afhente returneringer fra mit hjem?

Dette er som regel muligt, men vi opkræver et gebyr for denne service. Minimumsgebyret er € 14, men dette afhænger af pakkens størrelse. Anmod om afhentning.



Hvordan returnerer jeg en Amazon-ordre?

Log ind på din Amazon-konto, og registrer din returnering. Vi kan ikke behandle din returnering, hvis den ikke er registreret via Amazon. Du skal til enhver tid følge returneringspolitikken hos Amazon. Dette kan betyde forskellige vilkår og betingelser eller højere returneringsomkostninger.



Hvor hurtigt behandles min returnering?

Når du returnerer et produkt, vil det blive håndteret og behandlet inden for 5 hverdage. Du modtager en e-mail fra os, når vi har behandlet returneringen. Den fulde købspris, inklusive fragtomkostninger for videresendelse, refunderes til dit kontonummer så hurtigt som muligt og senest 14 kalenderdage efter annullering. Hvis du kun returnerer en del af din ordre, refunderes omkostningerne ved levering ikke.

Vi betaler dig tilbage med den samme betalingsmetode, som du foretog den oprindelige transaktion med, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet; under alle omstændigheder vil vi ikke opkræve nogen omkostninger for en sådan tilbagebetaling. Vi kan vente med tilbagebetaling, indtil vi har fået varerne tilbage, eller til du har vist, at du har returneret varerne, alt efter hvad der sker først.



For at udøve fortrydelsesretten skal du informere os skriftligt, pr. post, fax eller e-mail for at tilbagekalde aftalen. Til dette formål kan du bruge EU-prøveformular til tilbagekaldelse (PDF), men er ikke forpligtet til at gøre det. Det er lettere og hurtigere at bruge ovenstående links. Hvis du gør brug af tilbagekaldelsesprocessen, skal du sende produktet inden for 14 dage til vores returneringsadresse .



Palm Trees - DenHængekøje.dk

Spørgsmål og garantier


Min ordre er ufuldstændig, hvad skal jeg gøre?

Tjek igen, hvis du allerede har pakket alt ud. Små genstande kan blive i emballagen.

Store produkter sendes i to dele. Det sker ofte, at den ene pakke kommer tidligere end den anden. Tjek derfor din e-mail, hvis du ikke har modtaget track and trace fra os to gange.

Har du tjekket alt, og mangler der stadig dele? Kontakt venligst kundeservice direkte og fortæl os også, om kassen eller forsendelsesposen er beskadiget eller åbnet.

Tilføj altid billeder af, hvordan du modtog ordren. På denne måde kan vi hjælpe dig hurtigere og mere effektivt.

Bemærk venligst: du skal tjekke om du har modtaget alt inden for 5 hverdage efter modtagelsen. Derefter kan vi ikke længere sende produkter eller dele gratis. Alle separate dele og tilbehør kan nemt bestilles via vores hjemmeside.



Min ordre er beskadiget, hvad skal jeg gøre?

Tag billeder af den stadig uåbnede emballage og derefter af de beskadigede genstande med det samme! Send billederne til vores kundeservice så løser vi problemet for dig.< /p>

Vi vil altid bede dig om billeder først for at tilbyde en bedre løsning.

Bemærk venligst: du skal tjekke om produktet er i god stand inden for 5 hverdage efter modtagelsen. Derefter kan vi ikke længere sende produkter eller dele gratis. Alle separate dele og tilbehør kan nemt bestilles via vores hjemmeside.



Hvor kan jeg klage?

Har du en klage over en vare, vores tjenester eller over levering af din ordre? Der anvendes en anden procedure til rapportering af en klage (eller defekter) end for returnering af varer. Vi beder om, at du informerer os om klagen så hurtigt som muligt. Dette kan ske via telefon eller via e-mail. Se vores kundeservice for vores kontaktoplysninger og åbningstider.

Vi besvarer din klage inden for 14 dage og løser problemet hurtigst muligt i samråd med dig. Hvis du informerer os om klagen via e-mail, beder vi dig oplyse ordrenummer og telefonnummer (angiv, hvornår vi kan kontakte dig, hvis det bliver nødvendigt), så vi kan ringe til dig. Vi har en maksimal svartid på 5 hverdage.

I tilfælde af at den indsendte klage ikke kan løses på tilfredsstillende vis, kan du indsende en klage / tvist til Dutch Thuiswinkel Disputes Committee på: www.sgc.nl. Eller EU-tvistudvalget på ec.europa.eu/consumers/odr.



Hvor lang er garantiperioden?

Vi har et års garanti på alle dine køb hos DenHængekøje.dk!

Denne ekstra garanti gælder med forbehold for de lovbestemte rettigheder, du har som forbruger. Juridisk garanti betyder, at et produkt er eller kan gøre, hvad forbrugeren med rimelighed kan forvente.



Hvilke certificeringsmærker er I tilknyttet?

Vi samarbejder med forskellige organisationer for at garantere den bedste kvalitet af vores service og produkter.

Vi er derfor tilknyttet følgende kvalitetsmærker.

E-commerce Europe Logo Shopping Secure Logo Secure SSL Logo

FSC Logo GOTS Logo OEKO TEX Logo

Kun produkter, der er markeret som sådanne på dette websted, er FSC®, GOTS® eller OEKO-TEX® certificeret.



Hvad er dine kontaktoplysninger?

Hvis du vil i kontakt med os, kan du sende en mail til info@denhaengekoje.dk eller ringe 78 72 56 94 (lokale takster).

Vi er tilgængelige for dig på hverdage fra 09:00 - 17:00.

Se vores komplette virksomhedsoplysninger.


Har du spørgsmål om dette produkt?

Frida Madsen

Ring til Hængekøjer-hotline