Returnerer og garanterer

Er hængekøjen større end forventet, eller er farverne skuffende? Bare rolig! Hos DenHængekøje.dk kan du fortælle os, at du annullerer købet op til 365 dage efter modtagelse. Fra det øjeblik, du fortæller os, at du annullerer købet, har du yderligere 14 dage til at returnere produktet. Hvilket er temmelig afslappet!

365 dage for ubrugte genstande

Hos DenHængekøje.dk er det muligt at annullere din ordre inden for 365 dage efter modtagelse af købet. Du kan derefter returnere produktet gratis, forudsat at du følger vores returprocedure som anført under overskriften 'Returnér en vare'. Hvis du returnerer et produkt til vores returadresse på eget initiativ, bæres de direkte omkostninger til returnering af det af dig selv. Du skal returnere varerne ubeskadiget, i så ny tilstand som muligt og om muligt i den originale emballage. Der kan blive opkrævet omkostninger, hvis varerne er beskadigede.

Et års garanti

DenHængekøje.dk tilbyder et års garanti på alle varer, du køber hos os. Har en vare en produktionsfejl? Afhængigt af defekten erstattes genstanden derefter helt eller delvist. I dette tilfælde betaler vi naturligvis også forsendelsesomkostningerne. Denne ekstra garanti gælder uden forbehold for dine lovbestemte rettigheder som forbruger. Lovpligtig garanti betyder, at et produkt skal være eller gøre, det som forbrugeren med rimelighed kan forvente af det.

Det er bedst at kontakte os først, før du returnerer varerne under garanti til os. Du kan kontakte os på 07 872 61 09 eller send en e-mail til os på info@denhaengekoje.dk

Behandling af din returnering

Når du returnerer et produkt, bliver returneringen behandlet inden for fem hverdage. Du modtager en e-mail fra os, når vi har behandlet returneringen. Den fulde købspris, inklusive fragtomkostninger for returneringen, refunderes til dit kontonummer så hurtigt som muligt og senest 14 kalenderdage efter annullering. Hvis du kun returnerer en del af din ordre, refunderes leveringsomkostningerne ikke. Vi tilbagebetaler dig via samme betalingsmetode, som du gennemførte den oprindelige betaling med, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet. Under alle omstændigheder vil vi ikke opkræve omkostninger for en sådan godtgørelse. Vi vil eventuelt vente med at tilbagebetale dig, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har dokumenteret, at du har sendt varerne tilbage, alt efter hvad der sker først.

Returnering af en vare

Du skal først anmode om en gratis DPD-returetiket. På den måde kan du returnere produkterne til vores adresse gratis.

DenHængekøje.dk
Moerheimstraat 81
7701 CC Dedemsvaart
Nederlandene

Klik her for en gratis returlabel.

For alle de varer, du vil returnere, beder vi dig om muligt pakke dem med denne label i den originale emballage, inklusive pakkesedlen, fakturaen eller ordrebekræftelsen og at tage dem med til en DPD-pakkeshop (i nogle tilfælde vil DPD komme og hente varerne hos dig). Du skal returnere varen til os inden for 14 dage efter at du har givet os besked.

Vi vil virkelig sætte pris på det, hvis du vil beskrive på pakkesedlen, hvorfor du returnerer varen. Dette gør returprocessen meget mere enkel. Du kan også bruge prøveformular til tilbagekaldelse men det er bedre at bruge denne formular.

Returnér en vare - Markedspladser (fx Amazon)

Log ind på din Markedsplads-konto (fx Amazon), og rapportér din returnering der. Du vil modtage returinstruktionerne fra markedspladsen. Vi kan kun behandle dit afkast, hvis det rapporteres via markedspladsen.

Indsend en reklamation

Der anvendes en anden procedure til rapportering af en reklamation (eller defekt) end for returnering af varer. Vi anmoder om, at du giver os besked om reklamationen så hurtigt som muligt. Dette kan ske via telefon eller via e-mail. Se vores kundeservice for vores kontaktoplysninger og åbningstider.

Vi vil besvare din reklamation inden for 14 dage, og i samråd med dig løser vi problemet så hurtigt som muligt. Hvis du giver os besked om reklamationen via e-mail, beder vi dig om at angive fakturanummer og dit telefonnummer (angiv også, hvilket tidspunkt du kan nå), så vi kan kontakte dig. Vores maksimale responstid er 5 arbejdsdage.

Hvis den indgivne reklamation ikke kan løses tilfredsstillende, kan du indsende en reklamation til Thuiswinkel Disputes Committee på: http://www.sgc.nl. Eller på http://ec.europa.eu/consumers/odr.